20 Ağustos 2018 Pazartesi

Milli Birlik ve Paylaşma Kültürü paneli KİLYAD ve Efece Haber İnternet Gazetesi tarafından “Milli Birlik ve Paylaşma Kültürü” Paneli düzenlendi.

Milli Birlik ve Paylaşma Kültürü paneli
Kısa adı KİLYAD olan "Kilis Yardımlaşma Derneği" ve Efece Haber İnternet Gazetesi tarafından “Milli Birlik ve Paylaşma Kültürü” konulu Panel düzenlendi.
ANKARA (Anayurt) – Kilis Yardımlaşma Derneği (KİLYAD) ve Efece Haber İnternet Gazetesi tarafından “Milli Birlik ve Paylaşma Kültürü” Paneli düzenlendi.
A.Ü Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Anıl Çeçen Konuştu: 
KİLYAD Toplantı salonunda düzenlenen panele; A.Ü Hukuk Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Anıl Çeçen, Milli Eğitim Bakanlığı emekli Müsteşar Yardımcısı Mehmet Temel, Çırak Eğitim ve Öğretim Vakfı Başkanı İbrahim Karakoç, MESVAK Başkanı Nurettin Konaklı, KİLYAD Genel Başkanı M. Yahya Efe, YOYAV Denetim Kurulu Üyesi Mehmet Narince, Yazarlar; Orhan Selen, Harika Ören, Münevver Özcan, Günseli Rumelioğlu, Ahmet Göksan, Mustafa Kaya Akozan, Önder Matbaası Sahibi Sarhat Kabasakaloğlu, emekli öğretmen Çelen Efe, Yeliz Özcan ve seçkin bir davetli gurubu katıldı.
Panelin açılış konuşmasını ve sunumunu İnci Basım yaptı. Ulu Önder Atatürk, silah arkadaşları ve tüm şehitlerimizin manevi huzurunda bir dakikalık saygı duruşu ve İstiklal Marşımızın okunmasından sonra, İnci Basım, okuduğu “Gönül” isimli bir şiirle paneli başlattı.
M. Yahya Efe’nin yönettiği panelde; Prof. Dr. Anıl Çeçen, Harika Ören, Münevver Özcan ve Mehmet Temel; Milli Birlik ve Paylaşma Kültürünün, bir toplumun sahip olduğu maddî ve manevî kıymetlerden oluşan bir bütün olduğunu dile getirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder